Gymångest

Hej

Fick idag feeeting ångest när den underbara bloggerskan Heidi skrev ett inlägg om hennes dag på gymmet.

Jag har inte satt min fot där på måååånga månader. Syrran är på mig också att gymma nu. Hon har skaffat kort på SATS nyligen och försöker värva mig nu.

Puh.. måste måste gymma. Jag vet det. Speciellt nu också inför inspelning av MIN NYA VIDEO till min DEBUTSINGEL Jihoooo.
Skönt att komma i form inför den. Ja juste.. jag ska ju göra den här videon har jag bestämt mig för till "Dina vackraste ord" som jag släpper som debutsingel. Ni kan lyssna på den på min Myspace.

Jag kommer att föra en "Videodagbok" där ni kommer att få följa med under inspelningen av den. Hoppas att jag kan göra en videoblogg och lägga upp inlägg. Beror lite på hur mkt tid jag kommer att ha över för inspelning och så. Annars så skriver jag iaf.

*Jag har inte fått något beslut dag av skivbolaget jag pratade om sist. De ska ge mig beslut imorgon förhoppningsvis. Vi får se.

Nä nu ska här läggas sig.

Kraaaam

Kommentarer
Postat av: Sofie

Lycka till med gymmandet sen :) bör också komma igång med det igen!

2008-11-10 @ 23:32:16
URL: http://sofieekberg.blogg.se/
Postat av: Heidi

Det är sjukt jobbigt att komma igång, men när man väl har gått dit en gång så är det lättare för varje gång. I promise. Jag är kär i löpbandet som sagt..hihi.



Min roomie hittade honom bara av en slump. Kolla upp honom på youtube, det finns massor med bar saker me honom där, men den här låten är sjukt bra =)



Förresten tjejen, du är utmanad..

Klicka in här:

http://mizzpink.blogg.se/2008/november/utmanad-till-7-sanningar.html



Stor kram Heidi

2008-11-11 @ 21:02:40
URL: http://mizzpink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0