Dina vackraste ord. - Sneekpeak på videon


Imorgon är det sneakpeek på MusikVideon.

Vi har alla (jag, min manager och min producent) kommit överens om att det är bäst om jag inte är med imorgon. Det är av det enkla skälet att jag är för partisk.. man säger ju att en själv är ens störta kritiker. Jag kommer inte kunna se videon utan att hårt döma mig själv., vilket inte är så bra.

Så jag släpper iväg dom att titta och jag får helt enkelt lite på deras omdömme.
Jag kommer sitta här som på nålar.

Videon ska vara klar i slutet av nästa veckan. Jag kommer att få se den innan sista "Mastringen". Alltås innan sista finputsningen. Guuud så spännande.

EN annan sak.. Lägg gärna till mig på Blogglovin för att ha koll på hur det går med sigelsläpp, videon och intervjuer.

Lite random bilder: Från studion och på min första Mastring..


Kommentarer
Postat av: haniini

Har varit med kompisar, ^^

Trodde du var 19-20, ^^

2008-11-30 @ 17:59:14
URL: http://haniinidevil.blogg.se/
Postat av: Your hair is your crown

Kikade in!

Superbra blogg, annorlunda. Skulle vara roligt att lyssna på musiken också, vilken sorts musik?



Skicka gärna in ditt hår på [email protected] och skriv dina tips, så gör jag ett inlägg av det, kan ju också länka till myspace-sidan!



Kramar

2008-11-30 @ 21:20:32
URL: http://hairblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0