Väl framme "igår kväll"..

Väl framme "igår kväll"..

Skrev detta inlägg igår kväll nr jag kommit fram, men tydligen så postades det aldrig. Det brukar bli så ibland med denna mobiltjänst. Lite irriterande faktiskt. Ibland kommer de upp på bloggen och ibland inte.
Men nu så kom den...

*****************************************************
Äntligen framme!! Skönt! Resan gick bra men mot slutet var det väldigt mörkt, regnigt och väldigt halt. Det är läskigt det där med att köra i ostabilt väder. Jag fick faktiskt en liten sladd på vägen när jag på en tvåfilig väg skulle köra om en lastbil. Jag blev livrädd och lovade gud att aldrig köra fort på halt underlag igen.
Jag körde sammanlagt 5 och en halv timme.. Jag har landat i Hässleholm först. Vi ska på middagsbjudning strax hos släkt och vänner.
Nu är jag super hungrig.
Sedan far vi vidare till Kristianstad där vi stadgar oss.

 

Skapad:
30 december, 10:15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0