Snö snö snö

Snö snö snö

Det första jag tänker när jag tittar upp är.. Hur kunde det bli så kallt och hur kunde det bli så mkt snö?

Det börjar likna vintrarna när jag var liten. Det har inte varit sådanna här vintrar i södra/mellersta sverige på många år som det är nu tror jag. Snacka om skiftande klimat. Ingen mild vinter här inte. På ett sätt är det kul med mkt snö och när det är en rejäl vinter, det är vackert och det känns äkta på något sätt. Men å andra sidan så är det trist, för att jag orkar inte med kylan och snö upp till knäna och över mina skor. Jag vill ha sommar....!!!

jaja, det är ju så här vinterna ska vara så nu får jag vara tyst!

 

*****************

Lyssna på mina låtar på Ubetoo

Köp min singel Dina vackraste ord, eller Kung på CDon.com

Köp Dina vackraste ord eller Kung på Itunes

Skapad:
3 januari, 09:28

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0