"Robyn" - Nej tack.. inte ikväll

"Robyn" - Nej tack.. inte ikväll

Hallå.

Nu har jag kommit hem från jobbet. Det var en långkörare med snabbt tempo men kul. Karln vill ha med mig på en fest i Hornstull som sångeskan Robyn tydligen annordnat. Men jag vet inte om jag orkar. Jag vill nog hellre sitta här hemma och mysa med mig själv. Jag ska ladda inför Karamellfesten/birthdayparty imorgon.

Jag har just haft på en kopp kaffe.. mumms. Hann inte dricka på jobbet. Konstigt egentligen att jag klarat av att vara utan kaffe i hela 12h.

Nu ska jag äta världens godaste köttfärs och spagetti som Karln lagat.

Ni kan få kolla på lite bilder från i förrgår på Cafe Operas fest för "Snabba Cash" där jag uppträdde med Sheri.

**************************************************************

 

Henrik Sporre, min producent Fredrik och jag

Sheri och Jag på schen med blacknuss
Vattenpaus
Skapad:
15 januari, 22:19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0