Panik på Klinik igår

Panik på Klinik igår

Panik På Klinik

På annandagen var det premiär för Robert Sjöbloms pjäs "Panik på klinik" på Intiman i Stockholm. För arrangemang stod Petré Event. Föreställningen var fantastiskt bra, och som sjuksköterska kan jag ha tyckt att det var lite extra roligt i vissa scener när jag jämförde med verkligheten också. Många likheter finns med sjukvården men det mesta stämmer ju inte så klart. Men klart sevärd. Den är unik på det sättet att jag inte tror att det är många som tagit "Sjukhus miljön" från TV-rutan.

Jag träffade många fina människor där och de flesta var på ett strålande humör. jag gick dit med Emelie, Tienne med fler. Jag lägger upp fler bilder sedan.

 

Här är jag och så såg jag ut igår. Ser ni något nytt på mig?

Panik På Klinik

Efter föreställningen begav vi alla oss mot Golden hits för mingel och buffé. Utanför slingrade sig en otroligt lång kö. den kön är minst lika lång varje gång jag åker förbi efter kl 22:00 på kvällen, där på Kungsgatan. Ett populärt ställe helt enkelt.

Maten var jätte god och vi hade en fantastisk kväll med både nya och gamla ansikten.

 

Jag och Tienne

 

Jonas Bane af Inte Okej

Alex gjorde pussmunn för att demostrera hur mycket han gillar vinet

Franshesca och jag

Vlllage var näst på agendan där vi möttes av grym musik från Baby J som  lyfte taket som vanligt.

Jag och Emelie.

 

 

 

Skapad:
27 december, 13:26

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0