Mellandagsrea

Mellandagsrea

Japp, då bär det iväg till Nacka Forum. Jag har lovat min lilasyster att vi ska åka iväg idag. Vi får se om det finns något fint och billigt!

Men först.. frukost, kaffe, mandarin och C-vitamintillskott. Min förkylning är fortfarande kvar och tycker att min kropp är riktigt nice att vara i just nu.

 

Igår kom det inte med bild på vår mysstund. Jag skickade fån mobilen, så här är den.

Julmys med lillasyster blir det ikväll.  Jag är alldeles för myssugen och seg för att gå ut på middag och härja med resten att alla Stockholmarna.

En massa godis, julmust och ostbågar har inhandlats.  
Kram på er

Skapad:
26 december, 10:03

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0