Intervju idag kl 11;30, lyssna på P4 103.3

Intervju idag kl 11;30, lyssna på P4 103.3

God morgon.
Snart är det dax att åka till Sveriges radio P4 för en intervju på MusikplatsStockholm. Jag var där förra veckan men då med Sheri, min väninna som skulle uppträda. Idag är det min tur.

Vi får också veta vem som vunnit "Årets låt" här på P4 Stockholm, som många av er vart med och röstat på. Spännande. Man får väl hoppas och hålla tummarna på att det är jag.

Så ni som vill lyssna kan ratta in

Musikplats Stockholm, 103,3 P4.

För att höra intervjun. Och du som inte har en radio kan lyssna direkt på webben. Klicka här!

Nä, måste fixa mig. Taxin kommer snart för att hämta mig.
Läs också artikeln Finest.se skriver om mig. Klicka här.

 

Lyssna på min nya singel jag släppte söndagen den 1:a advent. "Ensam till jul"
http://www.ubetoo.com/player.aspx?mediai d=22875

Du kan köpa den digitalt på bl.a. på; Itunes, Cdon.com, Åhlens.se, Telia.se


Skapad:
18 december, 09:16

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0