Hemma från jobbet

Hemma från jobbet

Idag har jag haft mycket på mitt tilldelade jobb söder om stan. Men nu är jag hemma. Jag har gjort äggsmörgås och äter sallad. Gott!

 

Imorgon sjunger jag på välgörenhetsgalan. Se nedan.

Studio Paus fyller 5 år!

På torsdag fyller Studio Paus fem år och detta skall självfallet firas med pompa och ståt!

2010-01-18, 12:40

Reporter: Citty Olsson

På torsdag bjuder Finest-bloggaren Emma Thorsell in till ett event då ”Studio Paus” fyller fem år. I samband med detta hålls en välgörenhetsauktion där vinsterna går till föräldralösa barn på skolan ”New Day” i Etiopien.

Artister som kommer att uppträda är Camilla Brinck, Minaya och Yaiya.

Vart?: Volvo Showrooms lokaler i Kungsträdgården
När: 21 januari
Tid: 18-22
Efterfest: Café Opera

Skapad:
20 januari, 22:47

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0