En springtur - Nej Tack, men jag gör det ändå!

En springtur - Nej Tack, men jag gör det ändå!

Japp, så är det. Ibland måste man göra saker man absolut inte vill, men för den goda sakens skull - Att man vill komma i form. jag tar en löpar runda nu på morgonen. Jag gjorde det även igår runt lunch också. Jag kommer att super-tacka mig själv jag vet det... och det allra bästa är att nu efter ca 1,5 veckas hård träning och ändrade kostvanor så börjar jag se skillnad.
Den är att jag känner mig betydligt mycket piggare, jag sover bättre, jag känner mig starkare och börjar helt enkelt komma in i mina gamla kläder. Och allt detta p.g.a. struktur och bättre karaktär. Jag kan inte klaga.

Idag har jag en del kl att stå i, två bra möten och sedan jobba som sjuksyster på kvällen. Det ska bli kul.

Nä nu ska jag dricka upp mitt kaffe och springa iväg. Hörs sen.

Skapad:
20 januari, 07:46

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0