Bilder från galapermiären av "Snabba cash"

Bilder från galapermiären av "Snabba cash"

Denna fantastiska kväll kommer jag minnas alltid!

Efter 12-slaget fyllde jag år, så det betyer att det är min födelsedag idag!!

GRATTIS TILL MIG SJÄLV!

 

Bilder från minglet innan konserten.

 

Sminkkalas och förberedelser innan konserten

 

Desmond

 

Martin Johnsson , trummis och ljudteckninkern Earny

 

Chuck gör sin grej i logen

 

I köket med killarna innan konserten. Nu kööööör vi!!

 

Jag och Sheri


Emma malmlöf och lillasyster Yanet

 

 

 

Mingel och födelsedagsfirande efter konserten!

 

Min kompis / Artist Nääk som gör skön hip hop på svenska. Kolla in hans video här.

 

Sötaste Gustav Skarsgård

Café Opera

Joel Kinnaman, Sanna Messo, Matias Padin, Dragomir Mrsic, Daniel Espinosa och Fredrik Wikström

Det 'är sååå himla kul att Mattias äntligen fått sitt break. Jag minns förr i tiden när vi shittshattade över en öl i baren på Göta Lejon på söder.

Malin, Dani, Karamell och jag firar att jag fyller år

 

Sheris management Stephanie Bonn med Fredrika

 

Dani, Karamell och jag säger hejdå för denna kväll! Summeringen: Det var länge sen jag hade så kul. Att få stå på scenen var fantastiskt. Jag har saknat det. Sheri är en oslipad diamant och jag har en känsla av att det kommer gå super för henne. Hon har verkligen det som krävs av en artist, hon är ödmjuk, vacker, hon har utstrålning och talangfull.

Skapad:
14 januari, 11:43

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0