Balanserad frukost

Balanserad frukost

En nyttig och balansrad frukost minus kafft så klart ingår i mitt nya liv. (Minus kaffet så klart, men någon last måste man ju ha)

Jag har tidigare varit slarvig med att äta frukost och hoppade över den många mornar. Men det är dagens viktigaste mål, så nu är det skärping.

När jag började blogga lovade jag mig själv att aldrig bli en sådan bloggare som tar foto på sina strumpor och sin mat... nu är jag här. HAHA.. men det är dock av en anledning, jag vil försöka visa och komma igång med en nyttigare livsstil och inte för att jag har ett konstigt behov av att visa upp min mat.

För övrigt idag:

Kl 13:00 idag är det rep med Sheri + Blacknuss inför Galapremiären av "Snabba cash" nu imorgon. Det ska bli sååå kul.

 

 

Skapad:
12 januari, 09:56

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0