Besvikelsen var stor över Angelas youtubeklipp


När jag och Angela satt och skvallrade tidigare idag kom jag ju på en sak.. Angela hade några veckor innan skickat mig ett Youtube-klipp med en liten "Angela 7-yrs old- look alike". Hon skojjade med mig och sa att det var hon, vilket jag naturligtvis gick på. Sen åkte jag på semester och hon fick aldrig chansen att säga att det var på skoj.

Väl i Dominikanska på ett resort i Puerto Plata, sitter jag och ser nyheterna på en amerikansk nyhetskanal, och inslaget avslutas med dagens "youtube-klipp".. Och vad visades.. JO... Videoklippet..

"ANGELA SOM BARN" ... JIHOOO,,, ÖVER HELA VÄRLDENNNNNN,, BROSHAN KOLLA KOLLA KOLLA "LOBBAN"ÄR PÅ TV ÖVER HELA VÄRLDEN!!!!!

 

 

"Du du du.." sa jag till Angela och pickade på hennes ben.. Jag berättade om den stora nyheten och att hon blivit världskändis.. varpå Angela skrattade och sa... "Nä, asså det är inte jag.. det var ett skämt".

Besvikelsen var stor!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0