Styling inför gig på Slottet imorgon

Igår hade jag ett möte med min stylist Linda Jägerström. Hon klär mig inför spelningen på slottet imorgon. Kläder sponsras från COAST och smycken bl.a. Från Michaela De La Cour. Ni får se bilder sen.

Lite senare i em ska jag till hattbaren på Götgatan för att hämta upp en hatt som söta "Moe" som jobbar där, sa att dom vill sponsra mig med.

Moe är artist/låtskrivare själv. Jag vet inte om ni minns Moe från tidigt 2000-tal. Han släppte en låt som blev en stor hit. Den heter "Backstabber". Kolla youtubeklippet nedan Moe - Oriental Mix

 


Kommentarer
Postat av: Mindy

God eftermiddag..Det var ett tag sedan.Allt bra med dig? kram

2009-10-12 @ 13:10:36
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0