Smygpremiär på Collage

God morgon. Strax bär det av mot studion för det sista finliret på låten innan den ska mastras som sagt. Det ska bli kul. Kaffet på plats bredvid mig och jag laddar för fullt.

* * * * * * * * * * * *

Igår kväll blev jag bjuden på smygpremiären av Dani och Kenzas nya onsdagsklubb på Collage. Vi började på Anglais övervåning där Krusell Karamell, Anki och en kollega till Anki satt och sippade någon god dricka. Efter detta gick vi till Collage.

I dörren möts vi av Filip. Collage var helt galet bra. Musiken var grym och värdinnorna var hypade och glada. Sibel och Margerita var på plats. Yaya var söt.

 

Dani träffade jag för första gången och hon drog med mig till DJ-båset för att träffa hennes kille Novel, en känd musikproducent. Dani är så söt och otroligt vacker. En otrolig bättre variant än Angelina Jolie.. Oj vad hon måste ha hört den. Tjejerna avgudade henne och kom fram och ville säga att hon var riktigt vacker. Mmm kul. Jag tycker det är fint och bra av tjejer att peppa andra tjejer och kommentera något de tycker är fint, vare sig det är en väska eller ett ansikte. Min upplevelse är att det finns hopp för vår kvinnliga ras, vi blir bättre. Jag försöker också bli bättre.

Village efter Collage var grym. DJ Baby J vände plattor i vanlig ordning så att taket lyfte. Han snodde min Brixton-hatt också i vanlig ordning och jag fick låna hans keps

Perez smög omkring och plåtade. Vacker som alltid!

 

Kvällen slutade relativt tidigt för mig då mycket vatten hade intagits.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0