Per Robin va mysig


As we speak sitter Fredrik och jobbar järnet på jullåten i studion. Just nu kan inte jag göra så mkt så jag är förvisad till mitt hem.

Just nu sitter jag och kollar på "Dr Phil" på 4:an. Det handlar om barn och ekonomi. Ett viktigt samtalsämne som många föräldrar "glömmer", ha samtal med sina barn om, men som är minst lika viktigt som allt annat!

* * * * * * * * * * * *

 

Ni har väl inte missat att Per Robin fått jobbet att sköta Finest "eftersnack". Sida vid sida med vackra, söta och underbara Emma Malmlöf! Läs hans roliga blogg här!

Per Robin är myyyysig!! Men min syster hatar honom nu eftersom han fick jobbet och inte hon. Haha. Närå, inte hatar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0