Michael Jacksons familj i dokusåpa

God morgon kära läsare. Jag sitter i min soffa och dricker mitt härliga morgonkaffe. Jag lyssnar på skön musik och kikar lite på internet bland nyheterna och på blogg.se.... och vad får jag se???

* * * * * * * * * * * *

INGEN kan ha undgått den tragiska händelsen i somras då MJ avled tragiskt. Hela världen var / är i chock.

För min del denna morgon kommer ännu en chock...

MJ´s familj ska delta i en dokusåpa!!


Programmet ska heta "The Jacksons: A Family Dynasty" och kommer att inkludera totalt 23 familjemedlemmar med efternamnet Jackson. Bland annat Michaels syster Janet, 43,  och mamma Katherine, 79.

Michael Jacksons tre barn Prince, 12, Paris, 11, och Blanket, 7, kommer alla att medverka i en den, rapporterar Us Weekly,

Den ska börja sändas i December. Mina frågor är;

-Sörjer inte dom fortfarande?

-SJUKT, eller? Vad tycker ni?

 

Michael Jackson och barnen på Blankets 1-årsdag.

Michael Jackson och barnen på Blankets 1-årsdag.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0