Första mixen - Eliminering av skavanker

Nu har jag fått den första Mix-versionen skickad till min mail. Jag sitter här och nu och lyssnar på låten. Det är fantastisk. Fredrik Samsson är så begåvad. Har nämnt att han jobbat med Sibel, en av våra bloggare!? Dom har gjort några låtar. Hon sjunger som en ängel.

Vad jag gör nu är att jag "grovsorterar", jag lus-kritiserar mina och Fredriks prestationer för den delen, på låten så att "skavanker" vi inte märkte igår inte slinker igenom. Det är kul". Jag kan tex; föreslå att lägga till eller ta bort vissa effekter eller byta sångtagningar etc. Jag skriver ner mina ideer på ett papper och sen imorgon gör vi de sista redigeringarna innan låten ska mastras.

 

En bild på mitt Itunes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0