Busfön och Nostalgi

Hej alla. Idag är det en fixardag. Jag ska hjälpa min väninna Minnie med en del ärenden. Hon har en 6 månaders liten kille hemma som är ett riktigt busfrö redan. :)

Igår såg jag  filmen "Surrogates " som jag nämnde i ett inlägg längre ner. Den var riktigt bra. Jag älskar sådanna filmer. Rekomenderas verkligen!

Jag blev lite nostalgisk och vill lägga upp en video av Dr Alban. Minns ni honom? Ja, ni som är i min ålder vet vem jag talar om iaf. Haha. Det var riktigt länge sen. Jag har sett honom ibland på stan dra en barnvagn. Jag jobbade nere i hans studio när jag var yngre och flyttade till Stockholm. Det var så spännande då! Här får ni videon: Its my life.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0