Bangare

Ja jag vet.. George skickade just ett sms till mig och förklarar att jag är en bangare.. Haha.. jag skickar tillbaka en bild där jag ligger i soffan och ser inte allt för kry ut så att han verkligen förstår att det inte är själv valt att ligga hemma i soffan ensam en Fredagkväll. Haha.

 

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/701514/images/2009/img_1068_44659061.jpg

 

Vill så gärna giga mer nu. Är på G och fått mersmak. Jag vill in i studion och sjunga massor. Vi ska göra en jullåt antagligen nu till jul. Jag ska skriva en text till ett instrumentalt beat under helgen. Min producent är på jobb nu över helgen så vi sätter igång med den nästa vecka ev.

Kommentarer
Postat av: Olelsi /Nettan

Ohh vad mysigt med en jul-låt den väntar vi verkligen på häruppe i Hälsingland.

Allt bra annars eller??

Kram Olelsi/ Nettan.

2009-10-17 @ 15:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0