Att melodifestivala eller att icke melodifestivala är frågan.

Att melodifestivala eller att icke melodifestivala är frågan. 
Det ryktas att de idag ska visa resultaten inför 2010 års melodifestival. Vilka låtar som kommer med. Jag har skickat in ett bidrag. Jag har slagit vad med mig själv att jag INTE ska rätta mitt liv efter Melodifestivalen som man gör varje år.  Alltså, jag ska inte sitta och hålla andan i en timme imorgon och bli förbannad och ödlsa en massa energi om jag inte kommer med... som varje år. Hmmm..

Nu kl: 11:30 är det dax.. JAG MÅSTE STÅ EMOT!

Melodifestivalen slukar upp hela musikbranschen sammanlagt ett par månader varje år. Det är ju heeelt galet.  
Tror ni att jag klarar av att ignorera?
Ska vi slå vad?


Kommentarer
Postat av: Amanda Kling

Nej men gud va kul sötnos! :DD

2009-10-15 @ 08:34:01
URL: http://amandakling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0