Armbåga sig fram i branschen

Har nyligen kommit hem från staden där jag fikat med min lillasyster "X".

"X" är en mkt vacker, trendig, poetisk, stortrutad, lite irriterande och ambitiös sistaårs gymnasie elev. Hon är nergrävd i tentor och andra skolarbeten så man får knappt se röken av henne. Men nu så.. Jag är INTE avis! Love you sis.

Syster "X"

Syster "X" träffade lite polare på stan. En av dom heter "Ali". Han tog med sig sin söta vovve.

Jag postar länken till hans Myspace snart. Han är grym! Han hjälpte mig lite med mina demos för några år sedan. Jag är honom evigt tacksam.

Han är en cool musiker som på samma sätt som jag försöker armbåga sig fram i branschen. Den är hård, tuff, orättvis, men också.. alldeles,,, alldeles underbaaar

Ali + Vovve

 

På vägen hem tog jag en vacker bild på den färgglada hösten. Visst är det vackert??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0