Paraply i värmen och brända popcorn

Sitter hemma och tar mig en lugn hemmakväll med godis, popcorn och film. Vi ska strax göra kola.. ja ni hörde rätt... Hemmafrun som gud glömde gör hemmagjord kola!

Kalaset idag var kul..... Jag träffade på riktigt mysiga och goa mammor med sina barn. Vi diskuterade barnuppfostran och smink bl.a. Jag visade som sagt stolt upp mitt nagellack sedan 6 år tillbaka och dom häpnade. Vi snackade mer ytligheter blandat med en släng allvar.   En sek..

...Sniff, sniff.. det luktar..

Känner lukten av brända popcorn nu.... en sek.. ååååå dom blev brända.. Ush vad här luktar.. Little Miss Sunshine har glömt att hon har något på spisen tydligen.

Hur som helst.. Har nu viftat bort rök och vädrat så nu kan man vara här inne igen. Hoppas kolan blir bra iaf.

Idag har det regnat här i Stockholm, det är nästan som att man saknar snön lite. Regn är ju ganska irriterande. Paraplyt bör ligga i väskan tydligen även i november.

Tänk om man kunde "beema" iväg sig själv typ till Dominikanska Republiken igen.. Mmmmmm det hade varit något. På tal om paraplyn.  Här kommer en bild från DR när jag var där för 1 månad sedan. Ja ja  jag ska inte klaga. Jag till vänster.


---> Japp så varmt var det.. Det var jag och alla äldre damer som gick med paraply..


Jag, en vän och min bror

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0