...och en tidig hemgång

...och en tidig hemgång

...och en tidig hemgång blev det. Vernissagen var mkt intressant och annorlunda. Folk pratade och dansade och det var rörelsebilder på en monitor i bakgrunden. Teddy, mannen bakom det hela var på topp. Han ville tyvärr inte vara med på bild idag.

Mina nya stövletter protesterade i rättan tid. De ville inte riktigt som jag och vann den bittra striden denna gång. De befallde mig och bemästrade mina lemmar. De ledde mig rätt in i systers bil och hem till grönskan och hemmets lugna vrå.

Det är bra skönt att komma hem i bra tid nu när jag tänker efter. Man har tid att vara sig själv för en stund.

 

****************** 
Glöm inte att min nya julsingel "Ensam till jul" släpps den 1:a advent.
Du kan köpa den digitalt på bl.a. på; Itunes, Cdon.com, Åhlens.se, Telia.se 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0