Kortast i klassen

Kortast i klassen

Varför är jag så kort? Den frågan ställde jag alltid mig själv när jag var yngre. Jag har inte vuxit en centimeter sedan gymnastiet.
jag ville vara lååång som en fotomodell och tyckte att kläderna satt bättre på dom som var långa.

När jag var yngre var jag näst kortast i klassen och hade väldiga komplex för det. i högstadiet, i 7:an gick jag en dag till skolsyster för att tala om det här med att jag inte är så värst lång.

Då kom domen: "jag är hemskt ledsen Antonia, men du kommer nog aldrig bli längre än vad du är nu!"
Skiiiit .. tänkte jag och blev besviken. Då var jag 158cm lång. Livet gick vidare och jag mätte mig inte fören ca 3 år efter i gymnasiet. Och då hade jag plötsligt blivit 162cm lång. Jag trotsade skolsysters lag och växte 4cm. Jihoo. haha

Idag har jag inga komplex över min längd, tänk så känslig man är för allt sådant i den åldern. 

Tacka vet jag heels! AMEN!

http://stylefrizz.com/img/high-chair-shoes-high-heels.jpg

 

Bilder från en photoshoot i  augusti.

Ska strax på ett möte med  "Whats going on".  Jonas (Esteche-Kronlund

) följer med mig för support.

 

*************

Min nya singel "Ensam till jul" släpps på de flesta digitala näthandlarna i slutet av november.

Du kan finna den tex på; Itunes, Åhléns, cdon.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0