Jag har egentligen lockigt hår


Strax ska jag på möte. Jag ska luncha med Jesper för PR bolaget -GM. Jag håller just nu på att föna mitt lockiga hår för att få lite kontroll på det! Jag brukar ha det rakt eller med stora lockar mest. Ni vet, man måste förnya sig lite ibland då jag i många år haft lockigt.

Jag lade mig 02:00 inatt. Jag kunde inte sluta pilla med videofilerna jag ska lägga upp sedan. Men jag är pigg och mår bra ändå.. Jag har märkt något i min hals dock. Min sambo ligger sjuk här hemma och jag vägrar vara smittad. Vi håller tummarna för det iaf!

 

Lite senare ska jag till min sångpedagog Matilda. Hon har fresten en finestblogg. Gå in och läs!

Nä, nu ska jag fixa vidare så jag hinner.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0