Hunger galan


Imorgon har jag ett gig i stan. Bl.a. Anders Esteche uppträder på en "välgörenhetsgala" som heter "hunger galan". Det ska bli rktigt kul. Jag tar med mig 2 backtracks och sjunger "Ändå" och "Dina vackraste ord".

Idag har dagen gått fort. Jag har varit på möt hos min ekonomifirma och lämnat över kvartalets bokföring. Bra.. skönt att det finns folk med den läggningen. Herre gud, bokföring är ju inte min starkaste sida.

Fika med väninnorna på stan var ett faktum.

Städning hemma var ännu ett faktum.

Se på när min sambo packar bad-shorts, T-shirts, tofflor, solskyddsfaktor med mer, var också ett litet men dock irriterande faktum. Haha, men jag är glad för hans skull! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0