Heeees på Dopet

Jag ska sjunga på ett dop idag. Det ska nog gå bra ,med tanke på att min hals är ett ända stort sår Jag är inte av med min lilla hosta sedan jag vart sjuk i veckan plus att jag fortfarande är lite hes. Men men. Man får göra det bästa av situatioben. jag slår upp en kanna Te med honung och ingefära. Dricker mkt vatten och värmer upp rösten ordentligt.

 

Jag ska köpa en ros från Speaking roses att ge lillbebisen. Det som är så kul med speakingroses är att man kan trycka EXAKT vad man vill på dom. Till och med små bilder. Hur cool som helst. Kolla deras hemsida här.

 

Här får ni en sneak peak på min n'stkommanede singel "Ensam till jul". Jag videofilmade en snutt under maseringen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0