Förkylning - Skillnaden mellan män och kvinnor

God morgon. Idag ska vi ha ett möte med Jesper Gruntiz. En PR kille jag träffade tidigare i veckan ang PR för min julsingel. Berättar mer senare.

Idag mår jag lite bättre. Skönt.

Jag tycker ändå att jag har lyckats ignorrera mitt sjukdomsförlopp mäkta bra. Jag låtsas som ingenting och har lite nässpray och Ipren och halstabletter i fickan ifall det skulle bli lite jobbigt vid något tillfälle. HAHA.

Jag tror att mkt handlar om inställning.. Ursäkta, men nu kommer alla landets karlar rasa mot mig och lite kvinnor också för den delen..


Men,, en man är väl bland det klenaste och larvigaste när dom är förkylda, heergud!!???


Min karl låg och tyckte synd om sig själv i 1 vecka och jämrade sig och behövde tas hand om, medan jag står, lagar mat, diskar, damsuger, försöker göra det bästa av situationen. Och det roliga är att, när en vän, kollega eller annan ringer så låter han helt vanlig!! VA!!??

Är detta inlagrat i våra gener?? Eller är en mans förkylning en bluff?

Alla har vi våra gränser, även vi kvinnor.

http://byfiles.storage.live.com/y1ppYFdVqINlWpl1DhEOZDNyikfJBb3xUT4G2UB20kV8VLkCephpYUwltW2hXD69EI9cY6zl67oDL8


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0