Det är bara att gapa och se glad ut.

Det är bara att gapa och se glad ut.

Ska strax iväg på ett möte i Hammarbysjöstad. Jag träffar en bokare. Det ska bli kul. Jag säger inte så mkt mer nu. Senare ska jag iväg och vara systeryster på ett sjukhem. 

BTW: Min söta och talangfulla väninna Sheri, ska vara med på Tv4 på "Malou" nu efter 10:00. Lyssna gärna på hennes låtar, hon är sveriges nästa star!! (Videon)

Äter just nu min filmjölk med tropisk musli. Jag är tyvär ingen frukost människa så det blir att tvångsäta bara för att frukost är så viktigt.

Det är bara att gapa och se glad ut.

 

Brixton hakar på idag.

 

 

Min nya singel "Ensam till jul" släpps på de flesta digitala näthandlarna i slutet av november.

Du kan finna den tex på; Itunes, Åhléns, cdon.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0