Ååååh neeeej, Krassel krassel

Måste erkänna att jag känner mig aningen krasslig idag.

(Host, host)

Jag har ont i halsen. Någon måste ha smittat mig. Guuud vad tråkigt! Jag vill inte och orkar inte bli sjuk. Jag dricker just nu te med färsk citron och ingefära i. Sen har jag "Röd solhatt" ett naturläkemedel man häller 30 droppar i ett vattenglas 3ggr om dagen. Det har jag druckit sedan i förrgår i förebyggande syfte eftersom jag har en sjukling hemma. Jag antar att man inte kan springa ifrån virusen, men man kan göra vad man kan för att förebygga styrkan av den skada dessa små äckliga mikroorganismer gör genom att stärka sitt egna immunförsvar

 

Trist!!


Fresten, var det bara jag som tyckte att det blev lite trist när Facebook-chatten lades ner igår..??

..Attans, vad ska jag göra nura?? Man kunde inte längre hålla koll på folk och se vilka som va online..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0