Draknästet

Min producent Fredrik ska vara med i ett program ikväll på SVT som heter Draknästet.

Entreprenörer och innovatörer med affärsdrömmar får chansen att övertyga framgångsrika investerare - stora affärsdrakar med pengar och näsa för affärer - att gå in och finansiera affärsidéer. Drakarna är redo att satsa mellan 200 000 och 2.5 miljoner kronor, egna pengar, i varje affärsidé vilket gör att de enbart investerar i projekt de verkligen tror på. Beslut ska fattas vid sittande bord och drakarna kan investera hur mycket de vill eller ingenting alls. Medverkande drakar: Richard Båge, Ljubo Mrnjavac, Mats Gabrielsson, Gunilla von Platen och Sven Hagströmer. Programledare: Ebba Blitz.

Jag vet en som kommer att sitta bänkad! :D

Kommentarer
Postat av: Sandra

jag fick hjälp av en kompis med hur man laddade upp en sån där spelare på sin blogg. Men jag ville gärna hjälpa dig så jag googlade lite och hittade den här sidan (tryck på länken nedan) och den är jätte bra. Där står det hur man gör. Ha det bra och hör av dig :)



http://www.designadinblogg.se/2009/may/youtube-klipp-utan-bild.html

2009-05-21 @ 16:23:26
URL: http://sandries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0