Eftersnack

Hej.

Giget gick bra idag. Det var underbart att få står på scen igen så snart inpå det förra giget i Kungsan. Det är bra för scenvanan. :-) Det känns som att det blir bättre och bättre för varje gång. Jag känner på mig att det här kommer bli något riktigt bra. Jag riktigt känner hur mer bekväm jag blir med att stå där och sjunga. De problem jag tidigare haft med att inte ha stativ när jag sjunger, är borta nu efter några ggr :D. Idag t.ex., hade jag inget stativ. Jag kom på mig själv ungefär innan näst sista låten, "Aha.. inget stativ, bra där!"

Solen lyste vackert under hela giget och jag kunde riktigt känna hur det brände på kinden, mmm vad härligt! Tack väderguden!
Nästa vecka ska jag och min manager ha ett nytt "boothcamp" med utvärdering från det förra och gå igenom alla gig och intervjuer. Ser fram emot det.


Kommentarer
Postat av: AmandaKling

JAG ÄLSKAR FAN DIG!

Du är en så himla skööööön människa :D

2009-06-17 @ 07:18:05
URL: http://amandakling.blogg.se/
Postat av: LIENE

vet nu inte om mitt svar skickades för blogg.se höll på med nåt.

Jag mår bra förutom att vara sjuk. Hoppas du mår bra då?



Kul reaktion när du kom på dig att inte ha nåt stativ, hehe. Skönt att vädret varit bra också:)

2009-06-17 @ 11:52:48
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: . S

Heej!

Allt bra med dig? länge sen man hörde ifrån dig, du kanske har haft fullt upp med musiken? :) Kram!

2009-06-17 @ 21:43:56
URL: http://sofiaalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0