Söndagsmys!

Söndagsmys!

Idag har jag tagit en powerwalk och hunnit sätta igång med tvätten. Gått lite i Liljeholmens nyöppnade köpcentrum "Liljeholmstorget". Det regnade en del, men det kändes som att det inte gjorde så mkt. Jag hade en stor och varm jacka på mig med luva.

Söndagsmiddagen görs för fullt. Det blir kokt potatis som mosas, hemmalagade biffar med gräddsås + lingonsylt och inte att förglömma.. ett glas av livets röda. Mr Mr är i affären nu och handlar det sista.

Nästa vecka händer en del kul grejer. Vi ska repa och ha konsert med Sheri. Jag ska repa på onsdag inför julkonserten jag ska sjunga på.

Vi ska antagligen på ansiktsbehandling med presentkortet vi fick i en goodiebag på julgalan i torsdags, jag , Tienne, Shire, Angela, fredrika och Jackie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0