Rep och åter rep

Rep och åter rep


Kok-kaffe står klart bredvid mig och är ganska svagt! Susanne... hur mkt extra kaffe ska man egentligen ha i?? Jag har haft 2st extra skopor, Inget händer med smaken? hmm


Idag ska jag plocka ihop mitt nya hem. Jag var en sväng på Ikea igår igen och köpte en del av det jag glömde sist. Det skumma är att det fanns inte en enda julstake kvar på något av de två Ikea vi har i Stockholm. Stockholmarna är galna i ljusstakar!!


Jag ska även repa med el idag. Jag gigar med Sheri i morgon på P4 Live och har eget uppträdande nästa vecka så det är full fart.

Repet gick bra i går kväll. Replokalen låg i en källare någonstans på Rådmansgatan. Jag möttes av ett glatt gäng som bl.a. ska köra på min låt "Ensam till jul". Musikerna var grymma. Min sångpedagog Matilda var också där, hon ska sjunga några låtar. det är hon som anordnar julshowen.

Kika in min snygga, nya Brixton-basker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0