Min vän Sheri - Läs artikeln

Min vän Sheri - Läs artikeln

Den finns på Finest första sida. Läs artikeln med Sheri, min begåvade och fantastiska skönsjungande pop/ R&B-diva till kompis.Vi träffades när vi var yngre. Vi jobbade med samma musikproducent som heter Johan Gunnarsson. Hon var en skönhet och en talang redan då. Hon var 14 år och jag 20 år. Det har varit spännande att föja henne genom åren.

Klicka här.

Läs också inlägget nedan från igår för att se vad vi gjorde igår på stan när vi träffades upp.

Lyssna på min nya singel jag släppte söndagen den 1:a advent. "Ensam till jul"
http://www.ubetoo.com/player.aspx?mediai d=22875

******************
Du kan köpa den digitalt på bl.a. på; Itunes, Cdon.com, Åhlens.se, Telia.se

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0