Måtte det gå bra..

onsdag 16 december 2009, 08:41

Måtte det gå bra..

Strax ska jag till läkaren. Min hosta ger sig inte och jag har nu använt mig av 2 st olika hostmediciner utan effet.

Sedan ska jag värma rösten, för ikväll är det julkonsert där jag ska medverka med en låt. Måtte det gå bra.

 

 

Glöm inte att rösta på "Ensam till jul" som "Årest låt" på P4. Jag komer även att vara gäst i programmet på Fredag kl: 11:30.. Nu ska vi allt ge dom något att prata om

RÖSTA HÄR! (Tredje nerifrån)

Frekvens 103.3

 

******************

Lyssna på min nya singel jag släppte söndagen den 1:a advent. "Ensam till jul"
http://www.ubetoo.com/player.aspx?mediai d=22875

Du kan köpa den digitalt på bl.a. på; Itunes, Cdon.com, Åhlens.se, Telia.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0