En liten liten önskan har slått in..

En liten liten önskan har slått in..

God morgon. En av mina önskningar har gått i uppfyllelse. Jag har gått upp innan 08:00 på en ledig dag. Jag blev väckt med frukosten klar och  morgon TV:n på.



Jag tycker att det är så mysigt att gå upp tidigt när man har tid att sitta ner och ta det lugnt. Jag gjorde det mkt för många år sedan. Men det har med åren blivit svårare att gå upp av diverse anledningar.

Men nu iaf är jag uppe. Jag såg Staffan Hellstrand uppträda nyss och kom att tänka på hur bra han är och hur lyckligt lottad jag är som får äran att göra musik med honom.
Staffan har ju gjort text till ett par av mina låtar. T.ex. "Dina vackraste ord", som är min första singel.

Min musikvideo:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0