Seminarium Skatte -och avgiftsregistrering..

 

Låter ju otroligt roligt och lätt.. :-D Men det är lååångt ifrån lätt.. och roligt.. :-/

 

Jag var på seminarium om Skatte -och avgifts registrering idag. Herre gud vad svårt det är.. jag försöker och försöker och det är lika svårt med detta.

Hur ska det gå. tur att det finns revisorer säger jag bara.

 

Ska boka ett möte med Skattemyndigheten också till veckan tänkte jag. De har "personlig rådgivning" och det innebär just det och han som föreläste kom just från skatteverket. Han sa också att skatteverket är "med i tiden" och kan träffas och snacka skattefrågor över "en fika på stan" haha, vad jag skrattade. Nice ändå, lite "i tiden - möten".

 

Iaf så är nästa möte nästa Tisdag. Då ska jag på personlig rådgivning på Nyföretagarcentrum (de har de seminarium jag går på). De hjälper mig att starta företaget och skräddarsyr en liten utbildningsgång för mig och ger stöd. man kan säga att jag har en mentor under tiden jag går där. Jätte bra!

 

Hej hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0