Photoshoot..

Hej hej alla.

Idag har jag blivit fotograferad hela dagen av en fotograf vid namn Esbjörn Ljunggren.

Sessionen var jätte bra och vi hade kul. Det blev faktiskt många jätte fina bilder.

Vi tog bilder utomhus i det vackra höstväderet. Det blev jätte fint med så mkt olika färger på löven. Det regnade lite men det gick bra ändå.. tror jag iaf.
Sen in till ateljén och fortsatte plåta.

Jag ska lägga upp någon bild sedan när dom blir klara.
Min underbara manager Pehr Hante var närvarande ett tag och fick assistera lite och lägga in lite sköna kommentarer och tips då och då..

Vi ska ha en liten bild-afton i veckan och välja bilder till ett glas vin och middag.. ska bli såå spännande!

:-)

Kommentarer
Postat av: musikpojken

Yes, Oasis :) åh, tack så mycket - vad glad jag blir!



Mmm det ligger galet mycket prepp bakom ett gig. Jag är precis likadan; perfektionist ut i fingerspetsarna när det kommer till musiken. På gott och ont. Ibland önskar jag att jag var lite mer careless - man skulle få så mycket mer gjort då, istället så ägnar man evigheter åt smådetaljer man säkerligen bara märker av själv i slutändan ändå.



Måste ha varit jävligt jobbigt för dig att känna att din röst började svikta sådär några dagar innan gigget. Jag hade fått panik.



Hur gammal blev dottern din?



Ska bli spännande att se nån bild! :) Sköt om dig.

2008-10-12 @ 00:18:34
URL: http://musikpojken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0