Musik mässigt:


* Ja... Har haft en musikpaus känner jag.. Ibland får man helt enkelt nog och måste ta några dagars paus :-)
Så i helgen har jag haft paus, kopplat bort och umgåtts med min dotter och min karl. Mycket mysigt. man måste koppla bort ett tag tror jag för att kunna få ny kraft och ny inspiration.

Har varit ledig från jobbet i ca 2v nu.. Börjar bli pengar-nojjig nu.. känner att jag måste jobba nu... Ska jobba två nätter nu.. och det bästa är att nu gör jag det med glädje.. haha, trodde jag aldrig att jag någonsin skulle göra. Jag dansar till Sjukan i natt.

*Annars på musikfronten, så är ett gig på RIVAL på G. Rival ägs av Benny Andersson (ABBA)..

Jag har ej fått exakt datum ännu, men det jobbas på det iaf. Det kan bli allt från Oktober till November.

*Jag gör annars lite annat jobb. Skriver låtar för andra artister etc,
Har sjungit in en låt nyligen för en Japansk artist tillsammans med Fredrik Samsson. Kul att få skriva även till andra. Vi håller tummarna att dom vill ha det.

Ska snart sjunga in igen med Mustodamus.. Vi ska fortsätta jobba på den låten vi påbörjade för någon vecka sedan. Ska bli super kul.

Kommentarer
Postat av: Martina



Ja det var ett tag sedan vi hördes, allt är kanon med mig. Sitter i Norge nu och ska börja jobba här imorgon med att rensa fisk, blir här i tre månader.



Hur går allt för dig?

Skrivit några fler fina låtar?



Kram Kram

2008-10-06 @ 17:45:03
URL: http://marthiinanorman.blogg.se/
Postat av: Heidi

SV: Har aldrig varit till Domensikansa, men skulle absolut vilja åka dit. Men mitt drömresemål är NY. Måste åka dit innan jag dör..hehe.

Hoppas att du haft en supermysig kväll tjejen. Stor kram =)



Psstt...säg till när giget på Rival är. Jag bara måste komma då eftersom jag missade dig på Berns. =)

2008-10-08 @ 20:13:13
URL: http://mizzpink.blogg.se/
Postat av: musikpojken

Hej, längesedan man såg något nytt från dig - fullt upp? Hur går det?



Ligger ett nytt klipp på min blogg nu! Dessutom har jag fixat alla klipp, så om du hade problem å lyssna på den förut så ska det fungera nu.



Kram!

2008-10-11 @ 18:42:49
URL: http://musikpojken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0