Allmänt

Var idag och sjöng in en liten reklamsnutt för en vän.
Låten var en snutt ur "Thats what friends are fore med Dionne Warwick" för märket Alvedon.
Hoppas den kommer med. Här är videon:

 



För övrigt så jobbar jag på sjukhuset på helgerna och kan ägna mig åt musiken på vardagarna, så det är över heltid. Jusst nu känner jag mig lite trött, för även om det är det bästa som hänt mig så kan jag bli slut! Och just nu är jag slut..
Något jag ser fram emot just nu inför nästa vecka är att få umgås med mina väninnor. Vi ska ha middag.

Kommentarer
Postat av: Heidi

Tror de kommer låta supergrymt. Älskar den låten. Ryser när Stevie spelar munspel. Hoppas du får jobbet tjejen =)

2008-10-28 @ 20:24:42
URL: http://mizzpink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0