Synk casting, Mikas

Jag är med i en modellagentur, eller rättare sagt 2st som modell för "People". Alltiså inte riktig modell obviously eftersom jag inte är pinnsmal utan har en massa mys på kroppen :-D . Synk casting och mikas. Har varit med där i några år nu.. Väldigt kul att göra lite jobb då och då.

När de ringer ibland kan vara allt mellan videoinspelning och att ta bilder för någon kampanj som inte ska lanseras i Sveriges.

Var där förra veckan och uppdaterade mina bilder hos dom.

Tidningen Amelia har ett reportage om jeans som de vill ha med mig i så jag tackade ja. Men det behövde bilder på mig när jag har jeans på mig så man kan se både fram och bakifrån. Och genast bläddrade jag igenom mina gamla partybilder och modellbilder -> Men inga bra jeansbilder, så jag tog själv framför spegeln med min helt värdelösa mobilkamera. Lite rossiga men de kanske funkar. Vi får se om de godkände dom.

 

Dom är tyvärr liggandes bara för att jag inte kunde vrida på dom.. :-9 Jag är så kass. Ska jobba på saken dock. Hoppas min azz passar in i deras ramar, haha.

 

Top; H&M, Jeans: Cheep monday

 


Kommentarer
Postat av: Jocke

Ja då ska väl inte jag vara sämre..!! =)

2008-11-14 @ 11:32:55
URL: http://www.metrobloggen.se/vasteras
Postat av: Wysteriia

Du får säga till när Amelia kommer ut så jag kommer ihåg att spana! :D

2008-11-14 @ 23:04:43
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Heidi

SV: Då väntar jag med spänning på ditt mail.

Hehe..



shit va söt du är på bilderna. Very nice girlfriend!



Hoppas du har en grymt skön helg! Rock on =)

2008-11-15 @ 10:36:58
URL: http://mizzpink.blogg.se/
Postat av: D

Amelia.......here she comes.....plats i jeansen får du ju... :)

2008-11-17 @ 18:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0