Till minne av min vän Ulrika

Hon gick bort nyligen. Jag har ibland på någon spelning tillängnat min låt "Dina vackraste ord" till minne av henne.

Jag gick till minneslunden igår. Det var första gången för mig då jag aldrig tidigare förlorat någon som stått mig närma. Jag var lite nervös och visste inte hur jag skulle reagera. Jag gick in och det kändes övervälmigande och sorligt men ändå någonstans frigivande.. som om det gav mig ett lugn ändå att sitta där. Tände 2st ljus för henne och bara mindes hur kul vi har haft under alla åren (vi var också kollegor på sjukan). Jag skrev några rader på ljus-koppen, som iof suddades ut delvist eftersom det inte var vattentät färg.. :-) Men tanken och budskapet kommer hon känna nånstans i himlen.

 

Det var otroligt vackert där (fast det regnade). Många blommor, kransar och fina ljus. Så jag tog en liten bild..


Det här inlägget är till dig Ulrika, saknar dig!




Kommentarer
Postat av: Anna DH

Jag visste inte att hon var död, fick reda på det idag, känns så overkligt. Hon var en sån fin person.



Du ser fantastisk ut på alla bilder, vad roligt att det börjar rulla på. Det är du värd!



Kram på dig

2008-11-24 @ 17:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0