The game is on..

Min vän och bloggare MizzPink  har utmanat mig på en quiz igen.. Så nu du Mizz P, Its oooon...

Det här gäller för denna utmaning:

* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg

So here goes...

*Jag anser mig själv vara en av de godaste människorna på jorden,

*Jag hatar att vara osams med någon eller något över huvudtaget. kan grubbla i evigheter om varför någon inte gillar mig.

*Jag är sjukt ambitiös när det handlar om något jag tycker om och vill satsa på.

*Jag har 9 halvsyskon.

*Jag är pedant.

*Jag är super ekonomisk.

*Jag är 29 år och har en dotter på 12år.


7 st ska man skicka vidare till, men jag orkar inte skicka till så många så jag skickar bara till Musikpojken,
Hanna, Martina och Dansingqueen.

Kommentarer
Postat av: Heidi

SV: Ja jag tänker precis på samma. Man blir bara helt varm inombords när man tänker på det..hihi.



Va kul att du antog utmaningen. Är alltid kul att få veta en massa nya saker =)



Kramisen

2008-11-12 @ 20:47:02
URL: http://mizzpink.blogg.se/
Postat av: Hannah - modell och sångerska

jag antar utmaningen ;p

2009-02-07 @ 13:21:47
URL: http://hannnah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0