Minaya på seminarium igen

Tisdag idag, och jag har varit på ytterligare ett seminarium, och denna gång handlade det om Internet-marknadsföring. Himla bra att ha den kunskapen idag känner jag. Det mesta idag är ju databaserat och styrt via internet. Vem som helst kan ju idag sköta sin egna hemsida och öppna sin egen business, inkl skivbolag om man så vill. Och för mi som försöker göra alla delarna så är denna kurs speciellt viktig för att få mer och fördjupade kunskaper i detta. Nu är inte min "riktiga" hemsida riktigt klar eftersom jag inte har lärt mig alla funktioner ännu. Men min förhoppning är att snart fixa till detta.

Måste ge en eloge till Företagscentrum för deras fina insats för oss småföretagare, helt enkelt vanliga personer med drömmar. Och sa jag föresten att det drivs helt utan vinstintresse!!? Japp!

Så "as we speak" så sitter jag och "ändrar", "redigerar" saker och ting på mina hemsidor och optimerar sökmotorerna för hemsidorna som det heter. Haha.. Hade aldrig i min vildaste fantasi någonsin förr kunnat tänka mig att jag en dag skulle sitta här och "sökmotor-optimera" och  edditera "HTML-koder" till min egen hemsida. Det har aldrig riktigt varit "min grej" och jag har alltid ansett mig vara usel på det. men här sitter jag ta mig fasen. :-) Underbart! jag är så stolt!'

Och för att lära sig om data, hemsida, blogg och allt, gå in på: Designa din blogg

// minaya music

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0