"Dina vackraste ord" - Del 4 Ännu mer mix och finlir

Minaya är åter i studion för finputsa lite på "Dina vackraste ord" innan vi skickar den på mastring.

Jag gjorde mig bekväm i denna hörna. Lite stökigt kanske.. men men.



Här kommer en bild på Fredrik som sitter och jobbar på låten och bild på skärmen där man kan se min baby bearbetas och bli hel och underbar. Å vad jag älskar "Dina vackraste ord" och att få vara med om "hennes födelse" kan man säga.





Fantastiskt!

Något som är mindre fantastiskt var att skivbolaget jag talade om tackade nej till ett samarbete. Jag hade verkligen hoppats på ett samarbete för att det kunde gynna mig som artist och kunna ta en del av "tyngden" med allt som måste skötas bort från mina axlar.

Men men det är bara att gå vidare, kämpa på och inte ge upp. Så nu officiellt så fortsätter jag med att verkställa min grundplan som är att starta ett SKIVBOLAG!

jag kommer nu aktivt för övrigt att leta en samarbetspartner till mitt skivbolag, någon som tillsammans med mig kan driva bolaget mot min målsättning. ->Att bli framgångsrika, och att ta fram ett levande sound med nytänk. Det första projektet kommer bli MINAYA.

Kommer krävas extremt mkt mer av mig, men, jag är redo. BRING IT ON!

Och sist men inte minst! ---> MAN MÅSTE NER TILL BOTTEN FÖR ATT TA SIG UPP TILL TOPPEN!

 Så är det bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0