Amelia

Japp, då var det gjort. Min as har blivit fotograferad från alla möjliga vinklar och ganska många gånger i många olika jeans :-)

Men jag måste säga att det känns fantastiskt att ha gjort det iaf och det var kul.

Jag måste be om ursäkt och ge props till stylisten Johanna som var grym. Alla jeans dvs ca 8 par av 11 passade mig. Haha. Man kan ju säga att jag var mäkta skeptisk innan då jag själv har svårt att hitta jeans.

Iaf, jag blev stylad, sminkad och fixad i håret. Sedan fick jag ett super schysst sericet nagellack. Var super skeptisk fört när hon kom med det, men det var fantastiskt. Titta!



Amelia kommer lägga in reportaget med januari eller februarinummret. Ska bli spännande att se. Jag håller er uppdaterade.

// Minaya





Kommentarer
Postat av: diana

Fin blogg, ska vi följa varandras via bloggkoll?? =)Tack för söt kommentar söta du! =) Kolla gärna mitt nya inlägg där jag säljer ut delar av min garderob! =) Trevlig torsdagskväll i regnet =P Kram// Diana

2008-11-20 @ 22:06:14
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Anna

hej minaya, my är inte utbildad stylist men har ett suveränt öga för mode, smink och foto, det som är snyggt live behöver inte bli lika bra på bild. hon är lite för ödmjuk och inser nog inte själv hur bra hon är !

2008-11-20 @ 23:07:58
URL: http://xahxa.blogg.se/
Postat av: Li

Vad kul det låter gumman:)!



Ha en bra helg!



Kram

2008-11-21 @ 16:39:24
URL: http://sweetieli.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0