Lite strul,....

Hej. Känner mig stressad nu, det har visat sig att bolaget som ska distribuera låten, alltså se till att låten kommer ut i butik inte längre kan göra det p.g.a. omstruktureringar inom den firman..

Ok! Det som händer är att nu stannar ALLT upp och jag vet inte längre om jag kan släpps singeln i handeln, till olika butiker etc. Detta känns lite tungt faktiskt måste jag erkänna. Vi har ju till och med startat en stor/dyr kampanj för singelsläpet till den 18 Dec.

Jag sliter mig i håret och tänker och tänker. Så vad jag har spenderat det sista dygnet till är att försöka komma på någon bra lösning och en annan distributör. bara det att nu är jag sjukt sent ute, det finns knappt någon som kommer hinna göra det.

Min partner och producent Fredrik är ute på signeringsturne med Daniel Lindström till på måndag, så välkommen till den hårda delen av musikbranschen Minaya säger jag till mig själv! Haha



TUNGT! Jag måste tänka nu! ............. Ska jobba natt så jag kommer nog på nåt.

Kommentarer
Postat av: camilla

vad tråkigt! hoppas det löser sig!

2008-12-02 @ 19:58:44
URL: http://camillabr.blogg.se/
Postat av: Lina

Guud va jobbigt gumman! Hoppas allt løser sig =)

2008-12-03 @ 15:01:55
URL: http://monroy.blogg.se/
Postat av: Heidi

Jag hoppas verkligen att din dröm torts allt strul går uppfyllelse. Jag vet hur det känns när man är nära att få allt och sen finns det inte nästa sekund. Men man MÅSTE fortsätta tro på sin dröm och sig själv. För i slutändan är det alltid de som är kvar och det måste man leva på.

U will make it big det vet jag om det så krävs att jag ska stå o kränga din skiva på gatan =)

Jag tror på dig til the end!! =)

2008-12-04 @ 21:21:09
URL: http://mizzpink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0