SACHA-sminket har äntligen kommit!

Lyssna på min musik här.

Är i Skåne över Julen, ska vila och ta det super lugnt nu. Allt är fixat som kan fixas innan jul så jag är nöjd.
Hoppas ni alla får en mysig jul nu.

Jag har äntligen fått sminket av "SACHA" som jag talat om tidigare. Sacha som ska sponsra mig med smink. (Dom har en englsk hemsida, men min kontakt Pär Johansson i Sverige säger att de jobbar på att lägga upp en svensk sida). Ni kanske minns  det sminket jag talade om tidigare och använde vid inspelningen av min musikvideo. Ska berätta mer om Sacha och posta bilder på sminket jag fått.. Jag har tagit kort på sminket med min mobilkamera och ska snart lägga upp dom ordentligt i ett inlägg.

Jag har provat det själv nu, och jag bara säger WOOOOW vilket smink. Helt otroligt, jag har aldrig provat något smink som sitter så bra och som blir så "slätt" på huden, och inte fäller det heller. Helt otroligt! Marscaran är unik!

Ni kommer få ett smakprov på en trefärgad och en fyrfärgad ögonskugga.. Jätte fina färger och de sitter som berg.
Jag hade på mig en av deras "rouger" igår k: 13.00, - och kl: 20:00, satt det helt perfekt kvar, bara lite lite bleknad.

Här:
  

PS: Kolla in en kompis blogg. Hon är också sångerska som jag och kämpar sig uppåt som kvinna i kariären. Sånt gillar vi!!!!
Bra där YAIYA!! DS

Ha en mysig jul nu!!!! Kramar

Kommentarer
Postat av: Jennifer på Fashioncut

Vad bra med smink som inte fäller! Har inte hittat något sådant än faktiskt :(

SV: Nej jag ska bara köpa saker till henne som bara finns där, finns inte i den lilla stad jag bor i. Som också är en liten hemlighet :)

Har lyssnat på din musik varenda lediga stund jag haft på datorn, jag är BEROENDE så det skriker om det!



God Jul! :)

2008-12-22 @ 22:33:25
URL: http://fashioncut.blogg.se/
Postat av: Linda

Låter som himla bra smink :)

2008-12-23 @ 09:48:39
URL: http://lindassblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0